♥ pencinta setia akan Like :) ♥

05 Ogos 2011

tanpamu ...



tanpamu hidup jadi sunyi
tanpamu ku seakan mati
tanpamu bagai maLam tanpa bintang

tanpamu aku akan tersesat
tanpamu tiada Lagi hasrat
tanpamu seakan jantungku berhenti

kau yang terindah dalam hidup ini
dan takan pernah berubah seLamanya 
aku terLahir hanyaLah untuk kamu
jadi peLindung dirimu

tanpamu nafasku terhenti
keranamu aku ada disini
tetap bersamaku seLaLu disampingku
untuk seLamanya

kasih yakinLah kepada dirimu
sayang dan cinta ku pun hanya untukmu
dan takkan berubah untuk seLamanya 
cintaku padamu


serius saya rindu awak sangat sangat .. 
biLa awak nak baLik ?
saya akan menangis biLa teringat awak !!

:'( 

awak dok sana tak mo nakai nakai taw .. 
kaLo awak nakai nakai jugak ,
nanti saya cabut janggut awak tuh ..


p/s : peLuk cium rindu untuk awak .. untuk awak seorang !


terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan