♥ pencinta setia akan Like :) ♥

20 Ogos 2011

cerita adek Lagi

aLhamduLLiLah ,
seLasa petang 16 / 08 adek dah boLey baLik umah ..

hari nih dah 20 / 08 ..
kira dah 4 hari adek dok umah .. 
aLhamduLLiLah ..
adek dah boLey bangun ..
cuma dia xLey bangun Lama2 nanti adek pening pening ..

adek ada semangat biLa kak atia baLik ..
adek memang rapat ngan kak atia ..
kaLo kak atia baLik , dia Lah yang tengok tengok kan adek ..
kak atia nurse , jadi dia taw La seLok beLok nak rawat adek nih ..

bawu aku perasan , seLain adek Luka kat dahi ,
kepaLa adek pun Luka kat beLah kiri n kanan ..
kat daLam rambut tuh .. 
tuh yang aku peLik , awat depa p cukuq rambut adek aku ..
rupanya ada Luka jugak ..
kaki adek pun , doktor masukkan 3besi kat buku LaLi yang dah hancuq tuh .. 
pas nih , adek dah tak Ley Lasak Lagi Laa nampaknyaaaa ..

kebeLakangan nih , adek seLaLu pening pening .. 
muntah muntah .. 
kami risau , kot kot ada kesan kat kepaLa adek .. 
tadi pagi kak atia n abah p bawak adek untuk cuci Luka adek kat kaki ..
n nak p cek kat kepaLa adek ..
doktor kata , kepaLa adek tak dak apa apa ..
adek pening n muntah muntah ..
sebab kesan dari ubat adek dok makan hari hari tuh ..
tuh memang dah kebiasaan .. 

huh , naseb baek sangat sangat ..
bersyukur sangat ..

cuma kesian Lah tengok adek ..
terLantar ja kat katiL .. 
makan tak LaLu ..

2hari Lepas .. pas semayang ishak ..
kawan kawan adek datang nak tengok adek ..
mak bagi La masuk ..
daLam 6orang kawan adek mai ..
kira oke Lah , depa ingat jugak kat adek ..
tapi yang buat aku , mak , kak atia n abah aku marah tahap cipanzeee ..
dah mai tengok orang saket , boLey Lak , depa mai mencuri kat umah aku ..
arrrrggghhhh ..
buLLshit toi ..

Lepas depa baLik , bawu kak atia tingat hp dia ..
dia Letak kat biLik yang adek dok .. 
kat meja soLek ..
mai mai tengok , tak dak ..
biLa koL , off !!
sah dah .. ada orang wat part time kat umah aku nih ..

 nak cari pun tak guna .. 
kak atia pun satu ..
dah taw orang mai ..
p Letak hp merata cerok ..
biLa dah hiLang , muLa kaLut ..

yang jeLes nya aku ..
pas nih kak aku nak beLi hp bawu .. 
aku yang berangan angan nak hp bawu ..
kak aku Lak dapat ..
ciiissss ..

memang dah biasa dah jadi kat aku ..
apa yang aku nak konfom dapat tapi Lepas orang Laen dah pakai 2 , 3 buLan ..
kira cam aku ketinggaLan zaman ..
hahahaha ...
sengaL kan ??

Lagi seminggu nak raya ...
harap harap adek dah sembuh sepenuhnya .. 

 aku nak boh gambaq adek ..
tapi adek tak bagi ..
adek kata .. nanti Lahhh ..

dia tak bagi , aku tak Leh kata apa dah ... 

okeLah 2 ja .. daaaaa

p/s : sapa yang curi henset kak aku tuh , tunggu La baLasan dari ALLAH . 
nak p wat emaiL bawu tok skype sat .. emaiL Lama tah kemana haLa .. nanti Ley skype2 ngan BB ..
BB , pas nih kita kena jarang jarang jumpak taw . mak risau .. harap BB paham .. 
:) <3



terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan