♥ pencinta setia akan Like :) ♥

12 Jun 2011

hari hari terakhir di PARIT BUNTAQ

saat saat yang MEMiLUKAN hati aku 
esok pagi pagi Lagi aku dah kena gerak g stesen bus butterworth untuk ke KANGAQ 
SUMPAH aku tak suka baLik sana 
bukan sebab aku tak maw tinggaLkan famiLy + hubby
( tapi tuh memang sebab pertama ! ) :p
tapi ..
aku memang tak suka g sana 
tak bez Langsung 
tak dak membe yang boLeh berkongsi masaLah , suka duka ..
huuurrrmmmm ........

___________________

saat saat terakhir aku kat PB nih 
aku Luangkan masa ngan hubby aku 
petang tadi 
kuaq Lagi 
engat nak g ban ,
tapi dah Lambat ..
so kami makan pizza jep ..
tak makan situ ,
bawak baLik ..
kami makan kat LOCK LUCK CORNER 
pergghh . makanan dah sedap .
( pizza , tak kan tak sedap )
mai mai tang aiq Lak , aLahai ...
patah seLera aku ...
aku minx jus oren ..
yah . memang aku dapat jus oren .
tapi aku rasa depa guna buah yang dah busuk ! 
aLahai , naik muaL aku ..
terus aku tak minum ..
aku rembat aiq hubby jep . :p
ehem ..
air teh ais oke ??

sebeLum aku continue cita aku , 
tgk La Lu gambaq gambaq nih . :p

3 hubby 3 aku :p
peneman aku :) 
SAMBUNG ....

then , daLam kui 6 macam tu .. 
kami g tepi sungai coz panaz kat Lock Luck ...
hubby dengan sukareLa nya .. 
bawak aku ..
(maybe dia tak Larat nak dengaq aku merengek PANAS kot ) :p
tanpa banyak songeh ! dia terus bawak aku g tepi sungai 
nih second time aku date ngan hubby kat tepi sungai ..
first time masa first date kitorang !
HEHEHE

oke . tengok gambaq nih pLak 


sopan bonar menantu pak Leh !

okeLah .. 2je La kot aku nak tuLis setakat nih ..
 nanti apa apa aku post Lagi ..

_____________________________

aku tau bukan semua yang suka kat kita .
segaLa yang aku post nih bukan untuk menunjuk nunjuk or whatever ..
tapi sekadar tok aku jadikan kenangan . n berkongsi ngan korang ..
korang tak Ley tima or tak suka or rasa aku nih just nak menunjuk nunjuk ,
just bLah dari sini ..
:)

p/s : 12:27 - hubby stiLL tak wish wish .. Lupakah dia ? atau sengaja buat Lupa ?
(-_*)

SEKiAN 

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan