♥ pencinta setia akan Like :) ♥

20 Mei 2011

-

saya berusaha akan bahagia kan awak .. ! 

oke . tu pembuka bicara aku pada pagi nih .. dengan tak mandi , or whatever , aku terus on9 faceB .. on bLog .. tak sedaq diri yang 2 hari Lagi nak finaL .. bhahahaha .. (abah , mak , nanti nana stady eh ?? hehehe )

umah sunyi sepi . baruLah aku ada feeL nak ceLoteh panjang Lebar .. 

minggu depan dah nak finaL ..  isnin sampai jumaat fuLL .. cuma exam bLah pg ja .. makna , petang tuh Ley La aku riLek riLek .. paper Last arih jumaat 11tengahari .. bermakna 11.01 minit aku boLeh memberambuskan diri aku terus ke pb .. wuawuawuawua .. 2minggu aku cuti semester .. kenapa 2minggu ? kenapa tak 2buLan ? or 2tahun ? hahaha . OVER !!!

then , 29/5 kak aku nikah .. wahhh .. tak sabaq nyaaa .. ehh ! aku puLak yang over .. hahaha . bukan pa .. kaLi pertama merasa kenduri kendara kat umah aku .. jadi aku sedikit ecxited Lah .. 

4/6 kak aku bersanding .. mesti kak aku tak sabaq giLa .. hahaha .. keesokkannya , kenduri beLah Laki at taiping .. 

semuanya .. pakat excited .. harap harap semuanya berjaLan dengan Lancaq .. 
nak tunggu suatu perkara memang rasa Lama .. tapi biLa dah berLaku , rasa sat sangat .. 

____________________

suprise to my hubby next week .. *winkwink

p/s : mandi , stady , berangan . 




terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan