♥ pencinta setia akan Like :) ♥

02 Mac 2011

nak suprise orang Len , aku sendiri yang tersuprise

ampa paham tak apa tajuk aku kaLi nih ? HUHUHU . tak boLey bLah betoi . aku nak wat suprise kat hubby aku . tapi aku sendiri yang TERsuprise . cerita dia cam nih ... 

isnin Lepas ada perjumpaan tok budak budak yang dapat PTPTN  . antara budak budak tu of coz La aku . sememang memang nya aku wajib dapat PTPTN coz bukan pandai tara mana pun nak dapat MARA . soo cukup La sekadar PTPTN . HUHU .  then , pagi pagi Lagi aku dah tunggu bas kat bawah . sampai koLej terus serbu Library . HUHU . EXCITED sikit . 

then , kena tanda tangan berbagai bagai surat mengenai PTPTN tu haaa . aku datang awai soo Lecturer tu fokus tang kat aku n membe membe je Laa . HAHA . sowi pada yang tak diLayan tuh . HAHA .  naseb kome Leee . then , ada surat yang nak tanda tangan mak abah aku . aiiyooo cam na nih . Lect kata nak secepat mungkin . nak tunggu cuti seminggu Lambat Lagi . 

soo Lect kata paLing Lewat arih isnin nih haa .. sooo aku sempat La nak baLik pb . BALiK PARiQ BUNTAQ ??? OMG !! HAHAHA . abeh suma tuh , terus aku miss koL abah . dengan harapan abah aku tepon aku baLik . HUHU . haaa , memang aLert La abah nih . aku bincang bincang ngan abah , then abah kata suh baLik Laa . nak datang cnih ngan duit minyak + duit toL Lagi an .. kaLo nek bus bawu bapa rm je ann .. soo kata putusnya , aku baLik khamis nih . bermakna esok Lah . yeahhh ! tak sabar giLaa !! abeh abeh keLas , aku tak kira , aku nak terus baLik pb . xmaw tunggu tunggu dah ! HEHE . giLa taLak toi aku nih . 

PUNYA PASAi LAH 

oke berbaLik pada cerita hubby aku nih . aku engatkan nak wat suprise La kat dia . kononya tak nak habaq yang aku baLik pb khamis nih . then dah sampai pb . bawu gtaw dia . tapi rupa rupa nya aku yang tersuprise . maLam isnin hubby cakap dia nak g kL ngan mak dia esok . ada hai . aLahai .. terbantut agenda aku . cam na nih ? terpaksa Lah bagitaw yang aku nak baLik pb khamis nih . dia engat aku maen maen . jenuh aku nak bagitaw dia . Last Last dia kata , dia xmaw p kL Lak . haiyyaaa . Lu crita apa nih broo ?? HUHU . dia kata , mama punya pasai , abg tak maw p Laa . amboi , senang je ann .. HEHE . 

aLah , tak p pun xpa . kita Ley dating . teetttt ! HAHA

aku memang tak sabaq giLa nak baLik , nak cerita macam macam pasai koLej , pasai hosteL kat mak n abah aku . n tak sabaq nak tidoq ngan adek badek aku . tak sabaq giLa nak bawak adek aku ronda ronda taman . n yang PALiNG PENTiNG of coz tak sabaq nak DATiNG DATiNG ngan hubby bucuk aku . ohhh , rindu giLa !!! 

weh weh weh , maLam semaLam aku mimpi aku kena rog*L ngan budak koLej . ramai ramai Lak tuh . ciss . tak guna punya mimpi . punya banyak mimpi , mimpi tuh jugak yang nak masuk Lam mimpi aku . then , aku terjaga , sambung tidoq baLik , aku mimpi Lori treLer nak Langgaq aku Lak . ishhh . apa makna suma nih . menakutkan Laa . jangan La jadi papa kat aku .risau aiihh . rasa xmaw dekat ngan suma budak Laki Lam koLej . teeetttt ! excuse me . sememangnya aku tak rapat ngan diorang . kecuaLi budak keLas aku . :) 

oke Lah had nih ja yang aku nak cerita . nanti aku cerita Laen eh eh eh . daaaaa

p/s : pada yang tak puas hati ngan apa yang aku tulis . 4 perkataan ja aku nak cakap >>> 

! bLog aku sukatih aku !

SEKiAN !

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan