♥ pencinta setia akan Like :) ♥

23 Disember 2010

tekanan meLanda2

  • aku nak kuaq merayau2 tapi memandangkan aku serba kekurangan jadi terpaksa Lah terperuk kar umah jaaa ..  
  • arih nih aku bosan sangat2 tahap cipan beranak  
  • bengang ngn hubby chubby semLm koL xangkat2 . rasanya berpuLuh missed caLLs dari aku . sampai bateri pun terus Low ( xtaw La samada bateri Low or dia padamkan sendiri )
  • tadi koL angkat tapi wat cam xbersaLah .. arghhh .. #$%^%$#
  • dari saat 2 sampai skunk xcontact2 aku . dairet aku jaa kena muLa duLu ..
  • dok umah pakat semua aku kena wat . mungkin sebab aku ja yg ada .. tapi kak aku dah baLik dari keja , stiLL aku juga yg kena wat keja .. arghhh Lagi tekanan .. 
  • that y aku mmg xsabaq sgt2 nak berambos .. 
  • abah pernah kata . ' nnt nana p perLis , sapa La nak Lipat baju , angkat baju , tanak nasi , beLi Lauk , bagi makan adek , seterika bj sek adek ' aku just mampu tersenyum Lebar .. :))))
  •  bosannnn !!!!!!

    terima kasih kerana membaca

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan