♥ pencinta setia akan Like :) ♥

13 November 2010

nana oh nana

' toLong La buang perasaan cemburu ang tuh . dia ngn kekwn dia jaa . bkn ngn pmpn Len . kaLo ya pn ngn pmpn Len . 2 kan kwn sekeLas dia . mcm ang duLu La . kwn Laki sekeLas ngn ang . napa Laaa ang nak cemburu Lak . ang tw x cemburu 2 La mnyebabkan ampa dok gaduh2 '

arrghhh !! 2 La yg tjdi Lam hidup aku nih . cemburu xhabes2 . cemburu 2 jgk La akhirnya makan diri aku sendiri . tp aku xLey La nak cemburu jgk . hurrmm .. kenapa ? kenapa ? kenapa ? aku muLa xreti dok diam biLa dia ngn membe2 dia . xkira Laki or pmpn .. aku tetap nak cemburu .. ramai dah cakap jangan layan sangat cemburu ang tuh . tp cemburu tetap datang daLam hidup aku . aku tension !!!! biLa La nak hiLang suma ' dugaan2 ' nih !


terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan