♥ pencinta setia akan Like :) ♥

25 Oktober 2010

argghhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!

11:20 tghari

arrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhh !! 2 La tajuk aku pg aku .. kenapa La aku betuL2 xLey Lupa dia . sedangkan dia aku tgk cm cooL ja . xcontact aku Langsung . mLm semLm aku ngs sepuas2nya . akibatnya mata aku bengkak pg nih . bemsg2 aku antaq kat mak dia . tp sepatah pn xbLz . aku koL pn xangkat . hemm .. xkan aku xLey contact trus ngn dia ? aLahai .. rindunya .. sumpah aku xLey hidup tanpa dia . xdengaq sora dia bagaikan xsempurna hidup nih .

ya aLLah , kuatkanLah semangat hambamu yg Lemah nih . kau bukakanLah pintu hati dia supaya dapat terima aku kembaLi .

abg ... terimaLah mama semuLa . mama sangup wat apa je untuk membahagiakan abg . percayaLah abg . mama janji xkan uLangi perkara yang sama .

kaLau dia stiLL xcontact aku gak . hem .. apa Lagi aku nak wat . terima jeLa . aku bahagia kaLau tgk dia pn bahagia . LOVE u so much MUHD SYARAFY .. onLy u in my heart .. tiada Lagi cinta Lain seLain abg ..


terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan