♥ pencinta setia akan Like :) ♥

23 Ogos 2011

penghujung cintaku

berakhir sudah pencarian cintaku ..
jiwa ini tak Lagi sepi , hati ini teLah ada yang miLiki ..
tiba diriku di penghujung mencari cinta ..
diri ini tak Lagi sepi , kini aku tak sendiri ..
aku akan menikahimu , aku akan menjagamu ..
ku kan seLaLu disisimu seumur hidupmu ..
aku akan menyayangimu , ku kan setia kepadamu ..
ku kan seLaLu di sisimu seumur hidupmu ..
tiba diriku dipenghujung mencari cinta ..
hati ini tak Lagi sepi , kini aku tak sendiri ..
aku akan menyayangimu , ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan seLaLu di sisimu seumur hidupmu ..
woo aku akan menikahimu , oh aku akan menjagamu ..
ku kan seLaLu disismu seumur hidupmu ..
nananananannanana 
ku kan seLaLu disisimu seumur hidupmu ..
seumur hidupmu ..

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan