♥ pencinta setia akan Like :) ♥

07 Jun 2011

tergendaLa

huh , agak Lama aku tak update bLog nih ann ... oke Lah , sekarang aku ada mo0d nak tuLis macam2 haL berkaitan aku .. 

baru baru nih berLangsungnya perkahwinan kakak suLung aku .. meriah sangat waLaupun agak penat .. yeLa .. kenduri .. xkan xpenat Lak ann .. so ramai jugak La sedara jauh yang datang .. agak ramai yang aku jemput , tapi ciput je yang datang .. xpeLah , mungkin depa ada haL Laen .. xpe .. tapi kaLo aku xg kenduri korang , korang jangan marah eh ?? huhuhuhu .. gurau je k ..^-^

pejam ceLik pejam ceLik , cuti aku dah nak abeh .. cisss , aku tak nak baLik sana .. xsuka .. toLong La paham .. aku perLukan membe yang memahami aku kat sana .. tapi payah bebeno nak dapat .. hem ... nak tak nak , aku terPAKSA dok sana Lagi 3 taun .. perrghhh . seksa !

tadi 07/06 aku merantau ke taiping ngn si hubby .. thanx hubby bucuk bawak saya ke sana .. huahuahuahua

huh , tetiba ja aku xda mo0d nak menaep2 segaLa nih .. pasai pa ngan aku nih .. tension siaLLL !!!!!!!!!!!!! .

@#$%^&*



terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan