♥ pencinta setia akan Like :) ♥

13 Februari 2011

saat saat terakhir ..

aLhamduLiLLah sampai jugak aku kat hosteL WANG ULU . bertoLak pukui 9 sampai kui 12Lebih .. tapi aku bukan nak cerita pasai nih .. tapi aku nak cerita pasai seseorg yang amat aku rindui saat nih .. :((( tgh dok Layan Lagu saat-saat terakhir by rama . teringat Lak aku kat dia .. hurmm ...........

aku rindu adek aku La wei .. irfan nama dia .. waLaupun dia xbapa nak SUKA aku coz bagi dia , aku suka terGEDiK-GEDiK . memang aku terGEDiK-GEDiK tapi kat dia ja .. coz aku suka tengok cara dia meLuat kat aku . aku seLaLu ajak dia g kedai ngan aku . coz dia memang suka bawak moto . Lagipun , petang sabtu ahad jarang - jarang dia kuaq . soo sementara aku ada kat umah , aku ajak dia kuaq . pusing - pusing taman . kadang - kadang dia xdak topup , aku bagi dia duit . waLaupun aku taw dia memang BANYAK duit . cuma dia nak simpan , katanya , dia nak beLi moto . aku pun tak kesah Lah . untuk adek aku jugak .

maLam - maLam kekadang dia teman aku on9 , kekadang aku teman dia on9 .. waLaupun seLaLu dia wat perangai macam - macam . aku wat dono jee .. aku yang mengaLah duLu .. sebeLum tidoq , dia teman aku maen game cari benda tersembunyi .. waLaupun sempit , bayangkan 1 katiL bujang dok sampai 2 orang , ngan bantai 2-3 bijik segaLa . huh , xpe La . bukan seLaLu ..

then , tiap - tiap maLam kaLo dia takut , aku teman dia sampai dia dah betoi - betoi Lena dibuai mimpi . aku RiNDU La kat diaa .. RiNDU SANGAT - SANGAT !!!!!

Lagu nih Laa .. :(((((
terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan