♥ pencinta setia akan Like :) ♥

24 Oktober 2010

heLLo .. saya datang Lagi

23/10/10    
1945

saat yg ditunggu sudah tiba . hehe . Lama xmakan sama2 ngn famiLy suma . hem .. kami makan kat yakin cafe . xberapa nak sedap waLaupun murah . xsuka La . aku mkn cket ja pn . hem . mkn2 nih sempena nak meraikan kenaikan pangkat mak aku . wahhh . aku sebagai anak . bangganya .. haha . perasan Lebih nih . tahniah mak ! hehe . tgh mkn2 mak ajak g econsave jawi Lak . yg bawu bkk 2 . hem .. besaq gk eh . tp .. mak aiii rameynya owg . dtg mana xtw La . hahah . kami adek bradek mmg pantang tgk bLah2 cokLat . tgk mak xdaa .. apa Lagi . amek jaaa , amek . xpa . mak beLanja . haha . mak mai2 ja kt kami . tkezut beruk dia . tp mak aku xLa beruk . tekezut ja beruk . haha . mak xkesah . tuk anak2 jgk an . haha .

nih fhutus2 kami . :)


 abah n mak . Love u so much La . hehe


 kak ida . mkn xengat . hehe


 kak atia .

kenai ak tdg 2 . hahah


 aku Leee


hero Lam famiLy ku .
p/s : abah pn ada ? hehe

i LOVE u aLL Larh

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan