♥ pencinta setia akan Like :) ♥

23 Oktober 2010

bangun pagi

22/10/10

mLm semLm tidoq kui 4pg . xLey nak tidoq La . dok tingat yg 2 . yg nih . berangan yg 2 . berangan yg nih . hem .. tetiba pLak gaduh ngn hubby . geram sgt2 La . dia 2 . iiissshhhh !!!


tgh dok raLik tdoq . mak dah pot pet pot pet suh bangun . haiyaaa !! aku dah ngantuk giLa nih . mak suh kemas biLik Lak . aduyaiii . benda yg pLg aku xsuka wat . ceLik2 mata tgk jam bawu 9.30 . bawu . haha . terpaksaLah bangun . mandi . n meLiLau2 Lam biLik , apa yg aku nak wat ? herrmmm . biaq je La .. masuk biLik bLkg . dLm diam2 aku sambung tidoq . perghhh . beznyaaa .. bangun ja . tgk jam kui 1 . ngantuk lagi La . hemm . bangun je La . perut dah menyanyi Lagu stacy nih . haha . apa Lagi makan La . haha . dasar pemaLaz aku nih . mmg pemaLaz pn . hahaha . pas mkn . tgk tb . n on9 . arrrgghh . xdak apa yg bez ! tetiba henset bunyik . cepat2 p tgk . msg dari sygku .. heerrmmm .. argghhh . saketnya atih aku baca msg 2 .. arrggghhhhh !!! shit !
terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan