♥ pencinta setia akan Like :) ♥

28 Jun 2011

keLiru

apa status aku sekarang nih ?
SiNGLE ? BERPUNYA ? JANDA ? 
oiicchh , perangai awak , wat saya keLiru taw tak ? 

apa status awak Lak sekarang nih ?
SiNGLE ? MiLiK SAYA ? OR DAH JADi MiLiK PEREMPUAN LAiN ?

ohhh , tak kan sekaLi sekaLi saya biarkan perkara itu terjadi ..
tapi kaLo keadaan dah memaksa ..
terpaksa jugakLah , 
saya MELEPASKAN awak ..
meLepas awak , awak yang amat saya sayang ! amat saya cinta ! 
*maaf statement agak meLoyakan 

sebeLum tuh , saya nak taw apa penjeLasan awak ?
membiarkan saya gantung tak bertaLi *falsafah je nih 

toLongLah ..  
saya merayu .. -_____-

sekian !

p/s : kenikmatan dapat makan durian , seteLah sekian Lama MENGiDAM .. 
ohh , hanya tuhan saja yang taw ..




terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan