♥ pencinta setia akan Like :) ♥

21 April 2011

hepy besday kekasih ku ...

huh , agak Lama aku tak update bLog aku nih .. kaLi nih , aku nak cita pasai aku ngn hubby aku . sesapa yang agak tak bapa nak suka baca , just go to heLL sekarang jugak . hahaha .

besday hubby aku 07/04 ari 2 .. jatuh ari khamis .. soo aku cadang , petang khamis jugak nak baLik pb waLaupun minggu Lepas aku dah baLik pb . huhu . tapi dibuatnya , ari jumaat ada test . pergh !! nasib baek test pagi . soo dengan agak keLam kabut , aku jawab soaLan test kimia tuh . hehehe . abeh ja jawab , aku terus keLuaq , tepon teksi . terus aku nak baLik pb .

then , sampai kat parit buntaq daLam pukui 4 macam tuh . petang tuh jugak aku kuaq ngan hubby aku g makan char kotiau . sampai sampai ja char kotiau kat kami , hubby terus kopek udang untuk aku . huhu . so sweet . suka sangat . hahaha . aku bukan apa , tak nak tangan kotoq :p . hahahaha .

hari sabtu Lak , tengahari 2 aku n hubby g pasific .. tak tengok wayang pun coz dah lambat time 2 . jadi kami just g makan n maen bowLing . kitorang makan mcD je .. nih kira kira cam sambut besday hubby Laa .. sambut aLa kadar je . adiah pun tak kasi Lagi . huh , suprise !!! hahaha . kebetuLan puLak , membe membe hubby pun g pasific , Lepak ngan diorang sekaLi Laa ..

then , pas suka suka , kitorang gaduh . oke . gaduh gaduh dan gaduh . sudah Lumrah dunia . tapi Last Last oke jugak . :p

then , keesokkan harinya , aku demam ! agrhhhh ! mencik demam ! akibatnya aku kena ponteng 2 keLas , huh , sengaL !

pesanan terakhir tok my sayang sayang : i LOVE you ketat ketat ! 


tunggu hadiah istimewa dari mama . :p


p/s : tak sabar nak g genting :)

oke bye !!

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan