♥ pencinta setia akan Like :) ♥

17 Mac 2011

ia kerap datang tanpa diminx

apakah itu ? 

jeng jeng jeng 

ia sesuatu benda yang akan datang pada semua orang . termasuk Lah aku . aku ? OMG . tapi tu La hakikatnya . apabiLa seseorang tu bergeLar peLajar ipta or ipts .
u know what i mean ?
yaahhh .
i mean ,
assignment . 

what ? assignment ? meh aku boLd kan perkataan tuh . ASSIGNMENT !  

haaa . benda nih La yang aku nak kata . 'mereka - mereka' tuh memang suka tengok aku berhempas puLas nak siapkan assignment tuh . HAHAHA . padahai cuti dah nak abes stiLL xsiap satu apa Lagi . 

perangai aku nih . benda kaLo aku taw sejibik sejibik nak wat . i mean kaLo 'mereka - mereka' betoi - betoi expLain nak wat Lagu mana . memang aku bersemangat pLus pLus nak wat benda aLah nih . tapi masaLahnya sekarang nih , 'mereka - mereka' tuh explain bagai kan Lrt bergerak tanpa haLa tuju . bak kata kwn aku , expLain bagai kan ketapi bergerak tanpa stesen nak berhenti . ampa paham dak maksud dia ? 

kaLo paham , angkat tangan macam saya . :p

HAHAHAHAH .

sebeLum cuti seminggu nih , aku ada satu assignment yang perLu dihantar sebeLum buLan 4 . bermakna ada seminggu Lebih kurang macam tu lah . tapi cuti pun dah nak habes , aku stiLL tak buat apa Lagi . HAHAHA . Lepak chiLL riLex La braii . bak kata ANWAR HADI lah .

subjek nih memang aku bLurr tahap cipan . argghh ! apa aku nak tuLis nihh . huh ! seLengerrrr .

oke ! cukup pasai ASSIGNMENT !

-----------------------------------

sekarang aku nak tuLis satu cerita yang konfom hampa hampa kata
"aLah , macam ang sowang ada baLak"
or 
"gatai mengeLa macam tu La"
or 
whatever
 tapi aku kesah apa ann . :)

semaLam 16 / 03 / 11 aku n my hubby chubby g nonton wayang at pasific . mesti ada yang kata
"aLah , pasific ja , tu pun nak kecoh "
HAHAHA .

pasific ja yang kami mampu . kaLo korang MEWAH sangat , bawak La kitorang . ^-^ . heeee .
oke sambung .

then , cam besa La g jaLan jaLan sana . makan makan . n bLa bLa bLa . :))))

suka + sweet sangat time tuh . suka suka suka . rancang nak p mandi tapi terLepas p pasific puLak . HEHEHE . maybe next time oke .

rinih 17 / 03 / 11 . anniversary buLanan yang ke 3 tahun 2 buLan . ohh . sungguh terharu . macam macam kami LaLui . gaduh , berperang , putus , sambung . tapi bertahan jugak .syukur .

hubby -> i LOVE you . 

terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan