♥ pencinta setia akan Like :) ♥

26 Oktober 2010

jumpa buah hati

5.15 ptg

semLm abg mengajak aku kuaq seteLah kami bergaduh besar beberapa hari Lepas . aku oke je . hehe . anytime for my hubby bucuk ! . tp janji pukuL 5 . koL2 tgk dia masih tidoq . arghh ! aku muLa memekik2 suruh bangun dan mandi . 5suku dia kata dah kuaq . tp ujan La . aku kuaq je La . nnt mrh aku Lmbat Lak . tgk2 dia bawak keta Lak .  baeknya . xnak mama basah ye . hehe . kami p mkn2 . cm besa Lah . dia suka bcrita . aku sentiasa mendgar segaLa cerita dia . :) n ttiba dia bwk kuaq hp dan suh aku dgaq Lagu hanyut faizaL tahir . aku xsuka La Lagu 2 . tp aku dengar gak La . syg punya pasaL . :) . dia kata . semLm abg tepon mama pas abg dgq Lagu nih La . hehe . teharunya aku . skunk aku kena bjinak2 ngn Lagu hanyut nih . hehe . sweet sgt . pas mkn . bwk aku g ronda2 . hem . waLaupun agak singkat masa aku dan dia . tp aku hepy je . nasib baek ada drpd xdak . hehe .


to my sayang2 : i Love u so much . muka mama Lam pic 2 xLawa . so mama xnak Letak . maLu . heheh .
terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan